Johanna 3:5

hejsan hoppsan :D
Nu sitter man är i Uppsala, Tövädersgatan 13A, tredje våningen rum 5 ;) Därav har man fått sätta lappar på alla grejer i köket "Johanna 3:5". snyggt va ;) my new name! :D
Man kände sig som typ Patrick 1,5 när man satt och skrev "Johanna 3:5" typ 150 ggr ;) haha
Min rumskompis ahr inte kommit än, och inflyttningen va igår och i förrgår ;/ Så vem vet.. jag kanske får bo själv :) skönt isf! :D
Igår var det inget speciellt, Alla hjälpte mig flytta in alla grejer (Mamma,Mormor, Moster & Kusin Julia) sen åkte vi till Ikea <3 Åt lite och sen shoppa lite saker, Sen for jag och mamma iväg på möte som alla nya skulle på som bor på elevhemmen här i uppsala. Sen åkte vi och handlade mat oså :) Och då märkte jag att jag bor typ 400meter från Gränby Center som är ett köpcenter ;) najs va?
oh yeah bby!
haha, åkte iaf tbx hit och packa in i kylen och mitt lilla skafferi och sen så åkte mamma! Den stackarn grät :( <3 Oså ringde hon typ 2 ggr igår;) hah
Jag somnade iaf som en gris igår och var duktigt och gick upp rätt tidigt endå. Halv 9 :) duktigt!
Alla låg typ och sov men jag satt där i köket själv och åt frulle minsann! ;)
Nu är man ny duschad och nu är det bara Julia jag väntar på :)
Hon kommer om typ en kvart så då ska jag gå ner och släppa in henne oså ska vi göra oss klara och sen ska vi ära mig hitta min skola och köpa busskort och lite sånt :)
najjs!

Imorn börjar man skolan oxå :o börjar bli lite nervös :s tänk om jag inte hittar imorn ;s och hur fasiken ska jag hitta hem sen :O jaja!
nu måste jag göra mig iordning för snart kommer Julia!!!!
PUSS


Gröna bussar <3

Här bor jag :D Längst upp bredvid takrännan eller vare heter

här bor snyggingen!

min säng :D

ajaa fler bilder sen pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0