längsta dagen ever!

Känns som om dagen har varit sjukt seg ;o känns som om tiden står still liksom!
jaja, Gick upp vid 10 i 6 imorse! pigg & glad ;) nästan iaf. Åkte hemifrån vid 06.20 typ och mot Mellringe GK. Gick ut i andra boll vid 7.40! Det var fasiken redan varmt ute då :o Och Gartz den stackars, han gick i lång byssor hela första 18!!! Starkt kämpat asså :)

Sen satt vi ett gäng och åt mat och Carro berättade om när hon badade med moppen och vi alla satt och skratta :) Så går det!
Gick iaf ut sista 18 12.55 och vi va typ inne 16.20 så det är ju rätt awesome! :) Spelade inte så värst bra men vafan inte fasiken var jag sämst iaf :)

Mamma kom iaf och hämta mig vid kvart i 5 och kvart över 5 stod jag på jobbet! Redo för att jobba kvällen! ELLER INTE! sååå trött trodde jag skulle somna där ett tag men nejnej. haha
Åkte hem med Bosse & Anneli och har typ suttit här sen dess jiihaa!
kollat på Never back down! SÅ snygg! Sean Farris <3 ;) mmmmums!

men nu lär man gå coh lägga sig för imorn är det bröllop på schemat! :) kvart över 10 imorn biti kmr Helene och Moa och vill bli fixade så :)
kort kmr väl senare :*

GODNATT & PUSS

Kommentarer
Postat av: Sanna

Sv; Jag visste inte om du hade tid eftersom du skulle ju på bröllop oså idag och du har ju inte hört av dig nått nu dom senaste dagarna så jag ville inte störa om du höll på med nått :( men kvällen slutade ändå 11 för polisen kom haha, så typiskt :/

2010-08-07 @ 11:24:25
URL: http://saannapersson.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0