mot Nora!

hejsan hoppsan!
(bra kommentar där Frida;))
jahapp, dagen då.. Vi trodde vi skulle ha fotografering halv 11, men icke då! När vi har Vård&omsorg med sötaste Eva!!! :D hah ja då kommer dom och säger att vi ska ha halv 1 ist! jiihaa.. som om man inte såg för jävlig ut redan då liksom?
men men dagen rulla på, vi gjorde collage på vård&omsorg så Eva skulle sätta upp dom:D hah våran vart iaf snyggast!

Efter det typ 40 minuters rast och sen typ 40 min matte:) och fort upp till maten och snabbt ner igen! Nisse hade ju med sig lilla Fia (plattången). och för er som inte vet är Nisse det är Ann-Lousie :) kan vara bra att veta!
Så fixa håret och svenska i 10 min innan enskilda kort och vidare till gruppkortet :) Fotografen hade lite problem där eftersom vi är ju typ 32 st så vi stod mysigt allihopa :)
Sen skulle vi ha haft engelska med Jonas sa att vi fick inställt så då cykla jag till Gränby C och tog ut en hundrig och snabbt hem och slängde i mig mat och nu har jag packat klart.. tror jag. Känns som att jag har packat med allt som jag tog med upp ;/ men men :)

Nu ska jag bara extra kolla om jag har allt sen vidare till bussen till stationen och därifrån vidare med buss och bussbyte och  buss och sen bror <3
Skriver väl ikväll kanske :)
Ha en bra dag!
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0