queen off the underground

halojsan!
ny dag, härligt! Var faktiskt duktig och ställde klockan igår så jag gick iaf upp halv 10. Rätt tidigt iaf, kände att man kanske ska börja komma in i tiden nu när skolan börjar om 2 veckor liksom. jaja :) Jag börjar faktiskt tagga skolan nu, flytten lite mindre kanske men ja det kommer säkert bli bra! :D
Jag kmr bli biff som fasiken iaf :o träna med brannmän liksom? Jag kmr dö! Jag är ju typ as svag och har ingen kondition alls ;/ hur fasiken ska det gå?

Men jag ser hellre att jag dör i skolan än att dö hemma av tråkighet så :)
Idag ska jag iaf testa frisyr och smink på lillasyster tills bröllopet på lördag sen ska jag åka och jobba kl.5!
och just nu sitter jag och diggar SKÖÖNASTE låten! :D ME LÖV! <3
Queen off the underground med The knockouts! <3 Man kanske skulle ha sett dom på PIP iaf? hmm.. det var rätt många band som var bra som man missade men det tar vi igen nästa år antingen på Peace&love eller PIP :)

Men nu ska jag ta och göra mig iordning och åka iväg och hämta Moa sötnos! :)
Ha en bra dag!
PUSS

lyssna på min favoritlåt för tillfället & njuuuut <3
The Knockouts – Queen Of The Underground

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0