skolfoto imorn...

och jag har ingen aning om vad jag ska ta på mig ;/ Illa!
Men men, dagen har bestått av medicinisk grundkurs, svenska & engelska :) Sen slut :D det är as skönt, dagarna går sjukt fort och vips så är man hemma :)
Vart iaf jätte trött när jag kom hem så jag har legat på soffan och trott att jag skulle dö eller nånting :)
Sen tog jag tag i mig själv och sa: nej Johanna! Nu måste du åka och handla så du inte dör på vägen hem imorn!
Så då tog jag cykeln och cykla till ica och handlade, såg ut som värsta uteliggaren med högsta volum dundrande i min hörlurar.
Cyklade hem igen och har inte gjort nånting sen dess.. Har inte ens packat som jag sa att jag skulle göra!! ajaa bajja!!
Men imorn får Ingrid cykla hem själv för imorn måste jag hem snabbt och packa och allting och sen tar jag 15.17 bussen till stationen och från stationen 15.50 tar jag bussen till Västerås och från västerås åker jag 17.45 mot Örebro! Där min bror står frivilligt och hämtar mig! SÖTT <3
Tror att han saknar mig :D hihii

aa så ser min dag ut iaf! Nu laddar vi upp på den lilla shoppingen igår!

det tog för lång tid att fixa korten så :D
men men tröja 1! SANNA KOLLA NU ;D


tröja 2 :) Båda är från Gina Tricot!
och ringen fick jag ingen bra bild på men den är iaf orange :) hihi

Men nu ska jag sova, för Sanna (rumisen) sover redan :o

PUSS & GODNATT <3

Kommentarer
Postat av: Sanna

Goodie :D <3

2010-08-27 @ 18:39:05
URL: http://saannapersson.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0