sorgligt..

hejsan hoppsan alla ni där ute :)
Haft en bra dag? Seriöst här i Uppsala har solen vart framme hela dagen låång och varmt har det vart :D GÖTTMOS!
Idag i skolan kom 3:orna oxå. Dom var väl okej..
hah vi hade iaf Svenska diagnos test grejer på morgonen och sen skulle vi ses i dom faddergrupperna vi va i förra veckan men nu var det 3or med oxå :) Och sen skulle vi på skattjakt.
Asså vi gick på stan oså skulle man göra grejer för att få poäng, typ ta kort på en gul bil! eller sjung och dansa hela smågrodorna på aa ett torg som jag inte kmr ihåg vilket :) men det var rätt kul :) och vi fick ett gäng som inte var från sverige att skrika Cultus är bäst! :'D haha fast det blev typ Curtus är bäst men men :') film på det kmr kanske imorn :)
Vi fick iaf ihop 285 poäng, men dom som vann hade 365 :( attans men vi var ju inte sämst iaf!
Efter skolan gick jag med Ingrid till centralen och köpte busskort till henne och sen gick vi tillbaka till skolan och till Joakim (våran rektor) och fick tillbaka våra pengar :D hah
Sen cyklade vi hem och jag var så trött och det var så varmt så jag la mig på soffan och kollade tv, tills jag blev så hungrig så jag va tvungen att göra mat! men sen gick jag tbx till soffan till Sandra kom och efter hon hade äit satt vi där, nersjukna som två döda fiskar!  hah :)

Sen ryckte vi upp oss och diskade och sen så kollade vi på Remember me! :( jag grät och Sandra typ skratta åt mig:( haha sjuukt sorglig film! lite seg i början men helt klart värd att se:)
Men men :) nu orkar jag inte skriva mer! och juste! Lovisa kom hem idag :D haha eller hem och hem hem fårn Ockelbo(eller hur det stavas)! :)

men nu ska jag sova för imorn kl.8.30 går bussen mot viktoria :) (brandstationen alltså) :D jiiha <3
PUSS & GODNATT <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0