tråkig söndag

Hejhopp :)
palla inte skriva igår för datorn va segaste ever.. Men jag sov iaf länge för jag va helt död sen i fredags efter hum-c med Ingrid :) hah Kallt som fasiken vare :o
Aa igår iaf :) slappdag! på eftermiddagen tog jag 16.22 bussen ner till stationen och mötte Julia vid UL så köpte ungdomskort! Sen vidare och tog ut biobiljettern och sen till donken :) jess tjockis! JAG VET!
Sen drog vi oss mot bion igen :) satt där ett tag innan vi gick in och satte oss. oså satt det 3 små fjortisar högt upp coh skrek och tjoa! höll på att gå upp och ge dom varsin smäll på stjärten asså :o ååh..
ajaa, vi såg iaf Vampyrer Suger ni vet parodin på Twilight! :) haha jag skratta så jag dog typ :) Men den tog slut för snabbt ;/ Men den får iaf 2.7/5 ;) så helt okej alltså sen drog vi oss mot stationen och jag hoppa på bussen och julia hoppade på tåget.
Väl hemma vart det chill..va rätt trött så :)

Men jag gick upp rätt tidigt idag. Åt frukost vid teven med Lilly och bara slappade.. Men nu tror jag att jag ska ta tag i det här och städa rummet :o ja jag vet! vad har hänt med Johanna? :) det kan man undra! Sen ska jag till Gärnby och handla oxå. Kanske träffar Ingrid eller nån senare :)
Ha en bra dag!
PUSS


Kläderna igår :)
*Beige Jeans jacka (mammas gamla)
Randin tröja - HM
Strumpbyssor - från min garderob helt enket :)


snigging! ;)

Jag & Sanna :'D Den sitter på min dörr! :D
bara för jag är bäst på att rita! <3

Kommentarer
Postat av: Sanna

Hahha shit nya picasso ? :O snyggingar <3

2010-08-24 @ 16:14:42
URL: http://saannapersson.bloggplatsen.se
Postat av: Johanna

japp :D ja! <3<3

2010-08-24 @ 22:17:48
URL: http://jjjohannarosengren.blogg.se/
Postat av: Johanna

japp :D ja! <3<3

2010-08-24 @ 22:18:01
URL: http://jjjohannarosengren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0