jag hinner faktiskt inte blogga?

Tjenixen! :)

Ja som ni märker går det inte så bra att blogga.. Vet dåligt av mig mamma men förlåt :) hah Jag hinner faktiskt inte ;/ jag gör inte så mycket men tiden går ändå åt ;s hmm konstigt!
Men men, dagen!
Min dag började med julkallendern imorse :D mys! Sen mot brandstationen och matteprov på morgonen, gick bra faktiskt :) Tyckte inte att det var så svårt som jag brukar så det var bra. Sen mega lång rast och sen idrott,  Vi hade kondition på schemat, Tobbe pratade om det och sen delades vi på två och tjejerna började med beep-test. Det gick as dåligt för knät vart cp.. Sen gick vi ut och skulle köra det andra men gick in lika snabbt för ingen kom ut till oss.. Då får vi reda på att sötnos Fanny har fått astmaanfall/ hyperventilerar och inte får luft och att ambulansen var på väg. Hjärtat pumpade snabbare och man blev lite rädd. Gick in och satte mig hos Fanny som låg och skakade och det var nästan det värsta jag varit med om men tillslut kom ambulansen och Fanny mår prima nu som tur är! :)
Sen smon, praktiskt prov. Jag fick gå in själv till Markus och Patrik och alla andra fick gå in två&två :( hah Fick massa extra frågor så dom var as taskiga. MVG på praktiska iaf :) och MVG på skriftliga ;) OH YEAH!!! 50/52 så det är awesome ;) Det gjorde min dag! :D

Kom hem, gjorde mat och sen vart det iväg till dansen. Har inte dansat på två veckor för att jag varit sjuk och sen för pencillinet. Skönt att röra på sig iaf men har missat as mycket ;o och det är bara en gång kvar. För nästa söndag är det uppvisning :S Go Johanna...
Nu kom jag på att jag skulle fråga vilken föreställning vi skulle vara med på, men mamma ledsen jag glömde det! MAMMA OM DU SER DET HÄR PÅMINN MIG IMORN SÅ FRÅGAR JAG FRIDA!! :D
hahah ja sen nu på kvällen har älskling varit här :) mysigt som vanligt <3

Lediga imorn :D AS SKÖNT!!! men vi ska ju till Akademiska imorn klockan 11 och ta spruta för tbc eller vare heter :) läskigt :( Sen åker jag till David och sover där :D och bakar bullar!!!! :D hahah
men nu ska jag sova, Godnatt!
PUSS <3


gammal bild sen martina bröt armen i 9an på tårtslaget?
iaf Desirée, Sanna & jag ;) <3


Kommentarer
Postat av: fanny

ååh jag visste inte att du satt hos mig, va gullig du är! :)<3

2010-12-02 @ 07:42:27
URL: http://fannygille.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0