jul <3

hej :)
nu har man inte skrivit på ett tag.. Men men!
Sitter iaf här hemma i Nora och saknar min pojk. Tur att han kommer hit imorn :)
Julafton va som vanligt, vi åkte ner till mormor och morfar och tjockis släkten va där. Kollade kalle anka och åt mat och mormor proppade i oss efterrätt och vem vet vad :)
Sen julklappsutdelning och jag fick julklapp av Pernilla. Sen for jag,pontus,mamma och hans hem för att öppna ännu flera julklappar :D Det bästa med julen är ju julklapparna <3
hah vart en helt okej jul asså :)
igår åkte vi till Karlskoga och hem till Hans. Fira lite med hans släkt och åt mat, vi slapp julmaten som tur va :)
Sen åkte jag hem med Pontus och Malin för orkade inte sova kvar, tänkte att mamma kunde få mysa med han själv idag. Idag vart det in till örebro för vi körde hem malin så en snabbis in på Marieberg och Gina Tricot vart det! 50& vare och huuur mycket folk som helst! bara en jäkla massa tjejer.. Fick ont i huvudet bara jag såg det men in skulle jag :) Så kom ut efter att ha stått i kö i 30 min med ett par jeans och en kjol! Fick presentkort av mamma på julafton så passade på att kolla när det ändå var halva priset ;)

Nu sitter man här hemma, helt själv och kollar Linas kvällsbok! <3 hah bästa!

Fick lite blandade saker, ett duntäcke, kläder, pengar och ja lite sånt :)

men men, imorn kommer ju älskling hit med mer julklappar :D:D haha ååh tur att han kommer imorn för jag saknar han för mycket nu :)
men nu ska jag fortsätta kolla film!
PUSS<3


ni kan ju få njuta av när David skulle rulla sig i snön bilderna ♥
 



haha fin va :D nu blir han glad när han får va med på bloggen! HEJ!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0