mys helg <3

hej hopp galopp! :D

Har varit med David och hos David hela helgen :) mysigt! <3 Igår kom mamma och Hans upp oxå, Så jag och David tog oss in till stan och hem hit oså kom dom hit, David träffa mamma för första gången :) hoho
Vi var till Gränby en sväng och köpte en tröja till mig och vi sedan klippte sönder :D hah värt att köpa en tröja som man sedan klipper i men ska man dansa så ska man :) Sen for vi och åt kinamat, jätte mysigt. och sen körde mamma och Hans hem mig och David till Bälinge ;) Så sov där i natt och sen blev det upp idag och åka till stan för genrep och dansuppvisning :) Mamma va ju så söt så hon köpte biljett till David oxå.
Jag och Frida va ju bäst som fick skynda våran dans och hoppa över lite när vi stod längst fram men vafan :D Alla andra hade ju så bråttom.. Fick tårta efter eftersom Alexandra tagit med för det är Fridas födelsedag idag :) Så stod och tjocka i mig prinsesstårta när jag mötte mamma, Hans och David :) Ja och vad får man då av mamma.. en chokladask. Vill hon ha mig tjock på nå sätt eller?

jag och david gick till bussen och jag missade min så gick tillbaka till stadshuset och frös ett tag innan bussen kom :) Pluggar nu och har skrivit klart mitt tal om pappa och stöd ord. Bara lite mer på power pointen nu sen blir det skriva pm..

Imorn är det lucia oxå, Så vi är några stycken i skolan som ska ha luciatåg. kanske inte det seriösaste men finaste :D
men nu ska jag fortsätta!
PUSS <3



Kommentarer
Postat av: Mamma Ingela

Ät inte upp chokladen då! Bjud dina "sambos" På psykhemmet!<3

2010-12-12 @ 22:39:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0