på bussen

hejsan hoppsan :D

sitter på bussen på väg till västerås och är super trött. Har du suttit och sovit medans mina ben blivit mosade av tantens om satt framför. Men hon har äntligen gått av så nu är det skönt :D hah är i enköping nu typ, skulle ha bara åkt hit och tagit tåget härifrån, men alla biljetter va slut, tyvärr! hade varit så skönt att gått av nu :)
Bussen står och inte kommer nån vart oxå... känns super bra! AS HALT ;O TÄNK OM JAG MISSAR TÅGET :(
Då får Pontus åka till västerås och hämta mig :D hoho.

Aa skolan annars idag, fick skjuss av Davids mamma imorse eftersom jag sov där i natt och David  började sent :) Skönt var det att få skjuss för en gång skull! Sen har dagen flytit på. och sen vart det hem och packa! :) Det har varit min dag det.

Och helgen är ju inte liiite full... imornbiti är det fysträning med motivationslaget. Sen kanske stan en stund med bror? annars blir det hem och göra julgodis med mamma :) mysigt! och sen ska jag skriva pm, abstract och börja på mitt tal.. söndag ska jag jobba, och jag måste klippa mig ;/ och hej och hå vad jag ska hinna med mycket ;O

men nu ska jag lägga ner dator :)
PUSS <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0