Roliga stunder med livet.

hejsan hoppsan!
ja som sagt så orkar jag inte skriva så ofta men kanske blir lite ändring nu när det snart är lov :)
Jag har iaf sovit hos min älskling hela veckan förutom en dga typ ? :) haha myysigt! David har spelat tennis match i fredags mot Robin och vann så han fick spela igår oxå :) Självklart var jag med och Robin kom och kollade med mig, han satt och förklarade hur man skulle räkna och nu kan jag typ :D OH YEAH! bäst eller vad ;) men han förlorade tyvärr igår :( men men. Efteråt stod vi alla tre ute och frös och jag lärde dom båda att göra piruetter ;) hahah Robin sköningen snurra runt så han ramlade och det va precis när vi filmade så filmen kommer upp snart :D haha David stod på händer och dom där två var lika tokiga..
jajuste David rullade sig i snön på lördagsmorgonen oxå :) haha så söt när han låg när och skrek och jag stod och skrattade och tog kort :D haha men nu äre gjort!

Idag har vi bara haft mys dag :) Gjort mitt plugg :D haha och ja ingenting. asskönt :D
Men nu ska jag sova, men som sagt filmen på robin och bilder på david kommer upp senare :D
Godnatt
PUSS <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0