duktig! ;)

åkte in till örebro imorse :) min bror va gullig och körde in mig :*
aa tränade iaf mellan 10 i 10 till 11 :) blev helt yr efter träningen ;/ trodde jag skulle svimma i duschen ;o
sen åkte jag och bror iaf till biltema efter det för han skulle lämna tbx nån grej :) sen åkte vi till statoil för jag va verkligen tvungen att få nå sött så jag inte skulle svimma, jo och vad köper jag? mjölkchoklad! inte tänkte jag på att jag inte får äta det!? ;/ lyckat.. ajaa lär väl få ont i magen ikväll !
annars vet jag inte vad som händer ikväll asså ;/ mammas ragg kmr ju då hit, eh det blir nog kolla OS med bror :) haha sportnörd familjen.se här :D det är fint!
satt och kolla lite oså hitta jag den här ;) tjejen som dansar (linn björk) är min streetlärare faktikst :)
ajaa pusshej ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0