fredagsmys hos sebbe :)

godkvällens :)
sitter hemma hos Sebbe i linde och kollar film med han pch bror :)
pontus kom och hämta mig efter skolan idag så gick jag till biblioteket och låna två böcker.. vet det låter lite nördigt, men vi håller på att skriva PM i svenska och so. och jag ska skriver om koncentrationsläger och det är lika bra att sattsa nu på betygen :)

aa sen åkte vi till scheimans och köpte 3 semlor och jag fick ett wienerbröd ;) mull åkte till mormor och morfar och fikade där sen åkte vi hem och dammsög och sen nu sitter vi här hos lantisen ;)
rätt chill. tror det blir träning imorn biti oxå. har så jäla ont i nacken.. vete sjuttsingen vad jag gjort men men.. det löser sig :p
min käre bror kör nog in mig så ddet är rätt chill :) gullig som han är;)
annars vet jag inte vad som händer i helgen. okej mammas ragg göran kommer hem till oss imorn :) trevligt. jag har ju iaf träffat honom förut :) hmm ajaa inte så interesant att veta precis men men.. har inte mkt mer att skriva;/ vet inte vad som händer i helgen annars.. ;/ det märks. tare som det kmr ;)



lantisen måste vara med på kort ;) söten från studenten :) hah

pusshej <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0