gift med sanna?

hejhopp :)
vart hos Sanna nu sen i lördags :) haha som ett gift par! men jag måste passa på eftersom hon åker till thailand på söndag och är borta i 2 veckor! :o och jag kmr dö utan henne i skolan och hemma! kmr få psykutbrott! ;/
igår vart det ut till stallet och kolla när hon red :) tog lite kort oså :) duktig va hon :)
sen vart det springa in när vi kom hem hit sen och sätta på teven och kolla på Magda i skicrossen :D
tyvärr så åkte hon ut i semifinalen tror ja ;/ men hon va duktig iaf :) bättre plats än Erik ;D haha

idag åker jag och sanna iaf ut på landet och hem till mig :) ska ha spa-kväll med hårinpackning och ansiksmasker och bastu :) mysigt <3
och imorn åker vi till stockholm på hemlig grej :) Vänta och se säger jag :)

ajaa kanske slänger in ett inlägg ikväll eller nått :)
pusshej <3

Kommentarer
Postat av: Sanna

<33333333333333333333333333

2010-02-26 @ 12:45:57
URL: http://saaannapersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0