jaha.. flykting från Norge ;)

halojsan! :)
skolan idag har vart rätt chill :) sen vart det hem till sanna och typ hälla i sig maten och byta om sen gick vi och sara upp till stadsskogen för vi skulle typ ha "krig" med klassen :) eller fly från Norge till Sverige ;)
jag vart gruppledare i min grupp. och vi starta som första ;) seriöst springa i djup snö med täckbyssor och allt på sig ;) och jag hade en väska med karta och ficklampa i :) hahah fyfan! kan inte beskriva här eller jag orkar inte för det är as mkt :')
hahah kanske skriver nå om det imorn :''D men visst låter det töntigt och tråkigt?
men fyfasiken att det va kul ;) jobbigt men kul :'d hahah

sen gick jag,sanna, pontus och jonte tsm tbx :) gick och typ putta ner varandra och sprang coh snurra och vart helt yra :') och vid korset typ mot ås så börja vi springa runt i snön och slänga ner varandra och massa :'D hahah  sötnosar! <33
imorn blir skolan, har typ 2½ lektion sen blire in till örebro och kolla på teater, den där fotbolls teatern :) sen stannar jag kvar i örebro får väl se vad jag gör :) sen blire golfträning iaf och sen dans :D göttans! <3
ajaa nu ska jag hoppa in i en varm dusch! sen ska jag och mamsen mulla semla och varmchoklad :*

pussehej <3

Kommentarer
Postat av: Sanna

DET ÄGDE SÖNDER!!!! :D <3

2010-02-17 @ 15:59:55
URL: http://saaannapersson.blogg.se/
Postat av: johanna :)

JAOOO :D

2010-02-18 @ 15:52:51
URL: http://jjjohannarosengren.blogg.se/
Postat av: johanna :)

JAOOO :D

2010-02-18 @ 15:54:33
URL: http://jjjohannarosengren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0