stolt johanna!

dålig uppdatering! men datorn hemma är cpe så..
frilufsdag igår, åkte till klacken. alla nior fick åka till Romme, jag försökte få med Sanna men hon hade aldrig stått på skidor så vi åkte till klacken ist :'D haha så när vi kmr dit.. så sitter frövibussen fast i backen upp så vi fick hoppa av vid väge och GÅ upp till uthyrningen och det.. morgon gymnastik JESS! :D fyfan.. ajaa vi fick våra skidor och så gick jag och sanna till barnbacken :') för jag skulle lära sanna åka.. skidlärare johanna :)
gick galant! hon åkte 2 ggr i barnbacken och sen blev det upp i dom "stora" backarna :)as duktig va hon :) hon ramla typ bara 4-5 ggr :) STOLT! jag drog fan en gång.. med typ huvudet före.. skulle typ hoppa och kom fel oså ba plopp... :'D men det va ingen som såg så :) sen aa hem vid typ 2. va as trött.. helt blöt! usch.. följde med sanna hem och färga håret på henne :)(y'

idag skolan dårå.. gympan fan hets! ;/ ajaa.. gick på och vi fick instäld so 80 min så jag och sanna traska bort till mamma (ica punkten) och hämta min väska som typ är proppfull med kläder.. ska sova hos party ikväll och sen sanna från lördag till söndag :) mysigt! :*


skönaste låten! ;D

ajaa pusshej <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0