trasiga händer!?

helluu :)
igår vart det inte till örebro efter skolan :) lika trevligt med Hanna som vanligt på bussen :'))<3
sen dansa, drog tidigare och åkte ut till golfhallen medans mamma och greger va på möte.. så jag stog och bara slog bollar i typ 2 timmar och en kvart .. :O typ 5-6 hinkar.. över 350 bollar! så blåsor och sår i händerna nu jaoo!
-.-' inte det bästa nej..
ajaa, skolan idag. nationella dirr på morgonen, svenska A- delen :) men det gick nog helt okej :) sen på gympan höll jag och sanna i lektionen, lirade lite killerball som uppvärmning och sen körde vi på med innebandy :) och sen strech :'d haha duktigt! (y'
sen blev det gå till mamma, satte mig där och va social.. sen vart det köpa laktosfria saker.... jag ha rhaft as ont i magen på sistone, så nu ska jag testa om jag kanske är laktosintolerant, så nu ska jag dricka laktos fri mjölk och bara andvända sånt smör oså i 2 veckor! 2 veckor uatn mjölk och utan saker som innehåller mjölk!! :O 2 VECKOR!!! jag kmr dö!  jag älskar liksom mjölk :((
ajaa.. nu ska jag nog göra mig iordning för sängen för jag är verkligen as trött.. ;/
Veckan i skolan:
Biologi, stor läxförhör. Sinnen!
Nationella B-delen. skrivuppsatts! typ 2 timmar och 40 min!!!!!!!!!! sen kmr det bli mer jag loovar...
ajaa pusshejdå <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0