snart loov!

hejhopp!
skönaste dagen på hela veckan! :) torsdag <3
 igår hade va bara 3 lektioner sen åkte alla 9or in till örebro och gick på teater :) I skuggan av San Siro :) och seriöst! snygg kille jaoo!! fick sitta och skjuta upp hakan på sanna hela tin för hon satt bara och gapa ;) han bytte ju om rätt ofta så det va rätt najs :D haha



sen stanna jag kvar i örebro gick runt lite på stan sen gick jag och satte mig vid dansen! blev utskälld av en tantjävle som bor i huset där!!! :@ ajaa sen åkte jag ut och träna golf :) KUNG! sen tbx till dansen och dansa :) sen bussen hem.. usch säger jag bara. ajaa

dagen idag har gått undan oså faktiskt :) jag och sanna har gömt oss på en toa t.ex ;) haha!
aa är as trött nu, men ska ta och försöka mig på lite matte.. prov imorn! annars har jag bara gjort kladdkaka så min bror blir glader :D
haha

ajaa pusshej <3

Kommentarer
Postat av: Sanna

ÅH KLADDKAKA :O GE MIG! <3

2010-02-18 @ 20:32:42
URL: http://saaannapersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0