sängen <3

hejhopp alla :)

igår vaknade jag upp bredvid sanna :) så gick jag upp och plocka fram frukost medans hon sov, sen väkte jag henne oså åt vi och börja göra oss i ordnig :) sen kom bror hem och så åkte vi med honom in till örebro. Så gick vi alla tre och åt på La baguette. Sen rörde jag och sanna oss bort mot Neirkesdans institut där bussen gick från, träffa Sanna & Robin (dansare) :) dom skulle oxå upp på detta som är hemligt :) trevligt!
Aa stod ute och vänta så man tappa känseln i fötterna, så kom bussarna till slut och vi satte fart mot huvudstaden! :)
sen när vi kom fram fick vi stå och vänta i en timme.. ryggen gick typ av.. och två typ 10åriga? tjejer från sthlm stod och as glodde och så jag och sanna hade bitchfight med dom!! och sen gjorde vi "det där" och sen vart det på bussen igen runt halv 22. Då vänta mat på bussen! och vad händer då, jo tantajefel som sitter framför mig ba fäller ner sätet precis när man äter! jäla kärring j*vel! ååh där brann nästan stubinen upp kan jag säga! :o aa dom hade fixat fråge sport på vägen hem oxå, jag och sanna fuska på hela :'D haha men endå så vann vi int ;/ attans!


bild fårn bussen upp :)

kom hem iaf typ kvart i 1.. sängen direkt!

Idag vart man väkt av bror runt 10, men somna om och gick upp vid typ 11 åt frukost oså vart det ut och skotta;/ fyfasiken.. vill inte ha mer snö nu!
aa sen duscha jag och gjorde mig i ordning för vi skulle köra på mormor och sen skulle vi till kusin linnea och fira henne. Men så skär sig Pontus när han rakar sig, och han skär sig på läppen! :o och det slutade aldrig blöda! :o ringde runt till mormor och mamma och efter 1½ timme av blod åkte vi till vårdcentralen, vet det låter löjligt men men. där fick han iaf blodstoppade tuss grej ;/ aa körde på mormor iaf. sen åkte vi ut till linnea.
men nu måste jag verkligen hoppa i sängen! ska upp och jobba imorn :) eller lära mig kassan igen och jobba :) göttgött!

blir lite bilder nu..

rakad katt jaoo! ;) söt <3



jag innan vi åkte till vårdcentralen, mormor och linnea :)
nån grå tjocktröja!
blommigt linne från Gina Tricot
Jeanslegging från Gina Tricot oxå tror ja :)

ajaa inge intresant så nu går jag och lägger mig!
godnatt världen <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0