1 dag kvar :D <3

hejhopp! :D
dagen har rullat på.. orkar inte skriva så mkt.. skridskor på gympan ;D sanna målkungen nr 1 :D
haha aa hem och pluggat fysik hela dagen typ ;/ :) kulkul!
ajaa gissa vad det är för dag imorn då :D?
min födelsedag :) känns verkligen inte som det ;/ kmr inte känna mig någe äldre ;)
sen slutar vi tidigt för vi har pedagogisk eftermiddag ;) gött. så ska jag vänta på linn för hon slutar 1 :) sen går vi till mamma och så bär det av till uppsala :) kolla cultus :)
kanske åker förbi hos moster kristina och åke och julia oxå :)
gött ;)
ajaa bilder kommer nog sen :D
nu har jag redan missat 10 minuter av paradise hotell så pusshejdå <33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0