2 dagar kvar <3 :D

hejhopp!
hade tydligen stängt av alla alarm imorse så jag vakna upp vid kvart över 7 upp direkt och börja fixa :) mamma fick tillochmed åka och hämta jacob före jag va klar :')
men men :) dagen har gått undan faktiskt, missa hela spanskan pågrundav mötet upp vid hjernet. men men det led jag inte för så :)
mamma kom och hämta mig efter skolan oxå så jag slapp vänta på bussen :) gulligt!
aa så vart det hem, plugga fysik, kolla på oth och grey's anatomi och sen plugga fysik igen. har nämligen prov på mekanik på fredag så det är bara och trycka in allt i skallen!  snart får det nog bli duschen och packa skrillorna :) skridskor imorn på gympan igen ;) gött :D
ajaa oså sitter man och kollar på vilka konstiga personer man är kompis med ;) hahah
dom är som dom är :D
ajaa pusshej :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0