första inlägget 2010 :)

hejhå! :)
2010 :) gött,  många ändringar skare bli iår!  :)
nyår spenderades med Camilla :) bara tog det chill med singstar och teve :) Alicia kom nångång vid 23 :) så gick vi ut vid 12 slaget och kolla på fyrverkerier :) hahah kul vare :) sen gick vi in igen och sjöng singstar ;)
Igår blev det Romme med Brur, Malin, Glenn Ahlström, Gurra, Sebbe, Staffan & Filip :D trevligt som 17 vare :D
jag drog mig i första backen vi åkte (Y' lyckat ;) så fick man sitta helt ensam i en sittlift efter det oxå ;) kanon kul!
aa men bror gjorde snyggaste vurpan iaf XD haha han stod still och skulle hoppa för att få bort snön på skidorna och drar sig, seriöst :'D
aa och malin dorg sig oxå :') så jäla snyggt, typ ramla framlänges och gled på magen ner XD hahah blev bara ett stort vitt moln efter'na ;D haha :D
aa och killars samtals ämnen i sittliften är ju intressanta kan man ju säga XD hahah
vi gick in i värmestugan en stund på dagen oxå, helt proppfullt vare. och en tant hade tydligen paxat ett bord meed fyra platser och så kommer Sebbe och tar en stol och sätter sig, och hon kommer dirre och börjar skälla ut honom och så som sebbe är bryr han sig inte XD vi andr satt bara och skratta. oså när hennes barn kom så ba gick hon och peka på sebbe och ba " här är den stora killen som tog eran stol" XD haha så jäla kul oså kommer pappan oxå och vi bara satt och skratta. och mamman kalla Sebbe för Lantis XD hahah som om han skulle ta illa upp för det ?;o haha så sebbes namn blev lantisen ;)
oså åkte vi i en backe och så vänder jag mig om när jag åker och ser hur staffan och filip kommer bakom på snowboard, och staffan ba " nu jävlar" ;D jag blev fan as stressad xD och börja åka snabbare oså kommer dom på varsin sida och åker om och jag drar mig och typ bryter tummen och det va deras fel :'D
och när vi stod och vänta i kön till sittliften så kom sebbe åkandes och knäppte upp ena min skida och så skulle jag sätta på den igen då kommer filip på andra sidan och knäpper upp den andra :') snälla pojkar (y'
vi drog hemåt vid 2 eller nå, donken i ludvika (y' :D rosa mjukisbyssor och helt lodis ;) jess
aa dagen va iaf helt lyckad :D<3
det va fasiken finare i verkligenhet ;)
haha malin ;D
hetingar, jess we know ;D
bjussar väl på denna! det va fasiken as kallt så klaga inte!
malin :) normal som vanligt!
HAHA! :D normal här med ;)
malin far ner i backen som en raket... eller inte;)
vägen hem ;) innan malin somna..
fler bilder kommer kanske om jag får resten av brur ;)
nu säger jag godnatt! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0