6 dagar kvar <3 :D

seriöst veckorna går så jäla fort! :o fredag imorn va sjutton! ;/
hmm ajaa, dagen har rullt på. vi börja bygga på våra energimodeller idag på tekniken ;) as fiient! oså massa lektioner.. jag och sanna gick till Bengt idag mellan svenskan och språket :) prata om gymnasium, inackorderingstilllägg eller vare heter och sånt :) Sanna börja med sitt lillerud :) oså prata jag om Cultus :) så ringde bengt men fick inge svar så jag gick dit efter spanskan och då sa han attd et va fritt fram att söka :) måste prata om sånt där inackorderingstilllägg oxå ;/ hmm.. aa jag och mamma åker nog upp på min födelsedag till uppsala och kollar på skolan :) Linn kanske oxå hänger på :D as NAJS!
aa sen hem, plugga matte typ ;/ och nu måste jag skriva klart engelska recentionen :)
dagen imorn då :) aa det blir skolan , sen blir det Linn :D <3 får se vart vi tar vägen :)) aa så blire va med henne hela kvällen :) mycket trevligt! <3
aa men hejdå puss :*<3
som kenza ;) dagens hopp bild! :*

Kommentarer
Postat av: Julia

Uppsala tycker om Johanna. Johanna tycker om Cultus. Perfect match! :P

2010-01-15 @ 11:06:56
Postat av: johanna

haha :D vi får väl se :)) det skulle va as nice!

2010-01-16 @ 23:29:48
URL: http://jjjohannarosengren.blogg.se/
Postat av: Julia

Det skulle vara så najs så att det inte ens är sant. :P

Så kan jag guida dig runt stan så att om det kommer fram en dum gubbe i blå dunjacka och frågar efter ett cafe kan du räkna upp alla inom en mils radie XD

2010-01-18 @ 12:41:22
Postat av: Julia

Det skulle vara så najs så att det inte ens är sant. :P

Så kan jag guida dig runt stan så att om det kommer fram en dum gubbe i blå dunjacka och frågar efter ett cafe kan du räkna upp alla inom en mils radie XD

2010-01-18 @ 12:41:30
Postat av: johanna

hahah exakt! :)

2010-01-18 @ 20:10:42
URL: http://jjjohannarosengren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0