7 dagar kvar :D <3

hejsanhoppsan :)
lodisdag idag, skönt.
får väl köra en sån här dagens kläder ;) : Trosor, mjukisbyssor, strumpor, GRÖNA sportbhN, grått gina linne och kofta oxå från gina ;) kanoners!<3
as skönt! ;) tror det får bli lodis vecka den här veckan :P aa kommer knappt ihåg vad vi haft för lektioner.. mellan kemin och olweus satt jag och t-one nere i en av gluggarna :'D och på vägen dit började Tone sjunga blossa sången. Tror hon trodde jag sa glögg ist för glugg eller nå :D hahah aa så satt vi där nere och bara tog det chill, oså kom annica och jesper och satte sig ett tag oxå. sen olweus, typ städning av skåpen. men vad sjuttsingen.. sånt behöver inte jag så det va bara att sitta där, vi valde förvånansvärt tryck till klasströjerna oxå :'D haha efter ett bra tag så ;) haha sen av A-tiden (kör) inställd :D as göttt! men jag va med Anna ( klassföreståndare) på hennes a-tid medans jag vänta på bussen :) sen hem oså sätta sig här typ och skriva klart iaf svenska recentionen :)
aa och nu idag ere fasiken bara en vecka kvar till jag fyller så nu blir det nedräkning! ;)
men nu får det bli duchen och sova ! <33
låten går i sträck just nu! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0