daans :D

heluhelu ;D
försov mig imorse ;o vaknade vid typ 20 i 8! ;/ inte bra inte bra..
men men, skolan har rullat på som vanligt, sen efter det blev det örebro :) hah Sara och Tone med :) träffa thimmy och jens på bussen oxå, så satt och prata med dom hela vägen in till örebro typ :)
sen gick jag och tone efter sara när sara gick och kolla kläder :'D haha sen drog vi till storgatan och träffa Dessie och paow :') seriöst.. dessie! liite överdriven.. paow är ju mest söt iaf ;o tog iaf bild oså :'D vi kände att vi var tvugna ;)
ajaa sen drog tone och sara vidare på stan och jag gick till dansen :)
oså dansa vi och vi ska ha 3 danser på vårshowen! :D fatta 3! as najjs! vi har ju såhär tema varej år :) och iår äre historiska händelser :) så vi är häxbränning, dockor (uppfiningen dårå) och sen har alla michael jackson grejs ;) så vi fick black and white!! :D me like! <3
och emma va ju inte direkt snäll på styrkan.. ;o men vi körde bara armar och mage idag ;) nästa vecka blir rygg coh massa med :o död!
ajaa nu ska jag nog bänka mig vid teven, paradise hotell ikväll ;) <3
pusshej
och fyfan.. bjussar påren som 17!
dessie och paulina ;)
haha tone va tvungen att ta kort på dessies skor :'D hahahha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0