dax för en ny vecka skola..

jahapp, bowling idag med allihopa ;D mitt lag va Robert, Jag, MORFAR <3 , Linnea och lena :) dreamteam!  aa jag va ju dårå inte bäst och inte sämst.. men jag måste bara skriva att min morfar, som är 83 år eller vad han är.. han har bowlat en gång tidigare och ser inte ens käglorna.. så imponerad blev vi alla! :'D så hiimla söt! min morfar gjorde tillochmed strike! STOLT! han frågade oss bara vart käglorna stod och han hade några kvar och så kasta han iväg klotet :') hihii ÄLSKAR MIN MORFAR ♥
aa sen hem och hjälpa malin klippa sig :) och sen plugg.. ska typ bara skriva rent recentionerna nu så.
tbx till skolan imorn, 5 dagar! men sen är det helg igen:) och sen veckan efter det fyller man :))
har hittat en gymnasieskola i uppsala iaf :) Amulansförare som inrikning på Op :) kanske, kanske inte? valen ska ju snart vara inne liksom..  ajaa.. blir nått till slut
tagga att köping sötingarna är tbx :') 20.30 ska jag sitta bänkad framför teven!<3
hahah aa oså måste jag bara lägga utt bilder på mig och malin från inatt! :''D haha <3
martin ;)
jacob med gitarren ;) hahah
snyggar jess!
ajaa hejsvejs<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0