första dagen som 16 :D haha

hejsanhoppsan! :)
hann inte skriva nått igår eftersom vi kom hem så sent men iaf :)
mamma och min bror kom in och grattade mig på morgonen :) fick en grön jetset klocka, present kort och spetstrosor typ :)
igår när jag kom till skolan ropade Annica & T-one ut och grattade mig i radion :') <3 gulligt!
sen gick dagen undan, vi hade pedagogiskeftermiddag och slutade kvart över 12 :) så då gick jag och sanna och åt sen väntade jag på linn :) sen gick vi till mamma och handlade loka och frukt (aha duktigt!!!) sen satte vi oss i bilen oså vart det iväg till uppsala! så jäla jobbigt.. helt mör i stjärten blev man :) hah
till slut kom vi fram och då åkte vi hem till min moster och fika :) och min kusin Julia höll på att skrämma livet ur mig för jag trodde inte hon skulle va hemma men det var hon :) fick ett par gröna sockor och 200kr av dom :)
fika fick jag oxå :) eller aa vi.. ;D sen åkte vi till skolan och kollade :) Julia följde med oxå för hon skulle hjälpa oss att hitta men hon hitta inte heller så bra :'D haha men till slut kom vi fram :)
det är en jätte liten skola :) 160 elever går där nu :) men det har bara funnits i typ 4 år så dom som går 3an nu är dom första som går ut där :) det va iaf jätte fin oså innuti och så :) Rektorn va as skön! :'D hahah tänk om man hade den rektorn! :D
oså va två brandmän där :) eftersom skolan har typ inriktning akutvård och räddningstjänst  :) så vi prata en hel del med dom :) fick ett av deras scheman oxå abra för vi hade åkt så långt :D dom va oxå as roliga! :)
så lyssnade vi när rektorn typ berättade om skolan och massa :) man fick plåster oxå :'D kan va bra att ha ;)
nej så skolan va verkligen kanon! så det blir att söka till uppsala! :D
oså blev det åka hem vid typ 10 över 8 :) åkte först och lämna julia så var väl ute på vägen halv 9 eller nå :)
så blev det födelsedagsmiddag på Donken :'D fiint det! :)
jag och linn va typ hyper efter det osen slocka vi i baksätet och helt plötsligt va vi i Nora och så va klockan halv12! :O så jag kom i säng vid 12.. så idag har jag vart as trött och seg! bara sanna som har vart helt superglad idag :D haha<3
bestämde vad det skulle stå på stjärten idga på klassbyssorna :D gladeR fick det bli :) kanske stämmer liite?
hade fått ett brev när jag kom hem igår oxå :) 200kr fårn ingemar & anita :)
och imorn blir släktkalas -.- jaja :) får ju presenter :D MOHAHA!
ajaa nu måste jag plugga fysiken! :o
pusshejdå <3

Kommentarer
Postat av: Julia

Jag hittade perfekt! ;P Eller vi hittade till skolan iaf och nu vet jag typ precis hur man ska gå XD

2010-01-22 @ 15:11:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0