fortfarande 3 dagar ;)

hejhopp, åkte med mamsen in till örebro idag :)
gick in på siba och fick hjälp med grejsimojsen till hörlurarna till mobilen :'s behövde iaf inte byta. den va bara hård för att den va ny :'D lät liiite fel men så vare :) så gick jag och mamma till h&m oxå, köpte mascara och ögonfransböjare sen åkte vi till mammas dejt från i fredags ;) trevligt. sen skjussa mamma mig till konserthuset så tog jag bussen till linde :) mötte upp bror och åkte och handla lite och sen hem :)
men men nu måste jag tbx till teven och kolla scream 2 :) haha denna gång har jag redan kollat vem som är mördaren så jag inte blir lika rädd som i förra ;)
haha skola imorn! pusshaj! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0