fredag :D

skolveckan har seriöst gått as fort! :o skönt det men endå :)
gympa imorse :') badminton! :D hah och jag klättrade upp för hela klätterväggen och jag trodde jag skulle dö! är ju så himla höjdrädd men sanna stod där nere och heja på :') och jag trodde eva ( gympaläraren) skulle flyga upp i taket.. för hon höll ju i snöret eller vad man ska säga och hon är ju inte den största precis! :'D men men :) nuddade taket och fick komma ner som tur va :')
aa och matten sög som vanligt! algebra och sånt skit.. vem behöver sånt i jobben liksom? ;/ nejd et förstår ja mig inte på..
engelska läxförhör :) jag va duktigt och kunde verbet quit :D
ajaa, soN då skönaste :'D sanna heta kärlek :'D fyfan vad jag garva! XD
aa sen hade vi fysikprov på mekanik! :) trodde jag skulle faila hårt men jag fick 35 poäng :) G va 21 och VG va 40 så det va ett G+ :) det är jag allt nöjd med!
sen kom min kära bror och hämta mig och snart kommer släkten hit.. ska fira mig! hmm aja :) blir nog bra :)
fysträning imorgonbiti! :D usch säger jag bara! i'm gonna die! :o
har inte tränat nå under hela lovet och förra helgen va första sen lovet coh då va jag typ sjuk så kund einte träna då men men.. ;/
får se vad som händer i helgen övrigt :)
men men hejdå puss<3

Kommentarer
Postat av: Sanna

Sv; jag failar hårt :( det tog hårt på mig.

Måste ju göra om det, det är just det som tynger ner mig just nu. :/ <3

2010-01-22 @ 22:11:11
URL: http://saaannapersson.blogg.se/
Postat av: johanna :)

ja men skit i det nu sanna! jag hjälper dig att plugga på det du behöver tills fredag!

du kmr klara alla andra prov galant! <3

2010-01-24 @ 21:37:01
URL: http://jjjohannarosengren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0