helg ;)

gött, gå 2 dagar i skolan och sen är det helg :)
gympan imorse körde vi massa små tävlingar typ som vi alltid gör :) matten seriöst.. jag kunde inte ens 2 gånger 4.. hjärnan hänger inte riktigt med just nu! ;/ aa och på engelskan börja jag med recentionen.. och sanna piska på mig som fan ;) inte bokstavligen.. tyvärr ;) hah fyfan fick inte prata en enda gång då kom hon där :) hah <3
och på So:n skulle vi fått tårta idag av EKO men självklart glömmer hon bort det, så hon köpte såna där araxbollar ist. men vi får våran tårta nästa veckan nån gång :) göttt :)
fysik sista lektion är inte det bästa.. satt där och va as trött.. kolla över på sanna och jag va iaf inte ensam om att va trött.. tur som det va så hade vi bara repition så det va bara att sitta :) seriöst sämsta schemat.. hur kul är det att sluta 3 på fredagar!? ;/
men men mamma kom iaf och hämta mig efterskolan oså åkte vi och köpte skejmanssallad (digga stavningen) :'D
aa hem och inte göra nånting.. ringde mormor om imorn.
blir väl att inte göra nånting ikväll.. funderade på att höra med ph vad han gör :) får väl se! :)
mamma kom in nyss och sa att hon ska åka iväg på cinderella kryssning.. så fårga jag när? ja typ på din födelsedag. jahaa trevligt! då kan ju du köpa en ny mobil till mig och ett gymkort! ja jag får väl ta och göra det fick man till svar! :)
hmm.. men det visar sig säkert att det inte är på min födelsedag. men jag ska ha det iaf! :)
haha bara 12 dagar kvar va sjuttsingen ;)
ajaa.. sitter och kollar lite sommarjobb nu :) ska nog söka där jag vill så får man väl se vad det blir av det :)
hmm ..får se vad jag hittar på ikväll iaf :)
pusshej <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0