helu fredag!

ännu en skolvecka har gått :) går så himla fort :o
aa dagen har vart helt okej, gympan va väl lite sisodär.. men men matten jag jobba fasiekn ovanligt mkt :') stolt! kolla film på engelskan, och soN sög..
på fysiken så ficm vi tbx våra prov. jag,sanna och angelica hade en tävling vid vårat bord oxå, den som fick mest poäng skulle bli bäst vid bordet.. och sanna fick omprov, jag fick 35 och angelica fick 36! så jag prata med jerker så jag fick ett poäng till :'d hahahha ! bääst! <3
aa så sluta vi tidigare oxå så då vart det bussen hem, satt och prata lite med bruren som man nästan aldrig ser längre! :) ajaa, får se hur kvällen blir :) antingen hemma, eller så blir det in till nora och va me dlinn och tilde :D
pusshej <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0