klassen <3

ja hallå ja :)
ja skolan rullat på :) åkte skridskor på gympan :'D hahah bääst vare! :D efter det gick jag och sanna upp ocg tog hoppbilder :') oså kommer sanna på att vi ska ut och springa i snön oså skulle angelica filma! visst sa jag och vi börja springa omkring :D sen kommer sanna bakifrån och försökte putta ner mig i snön, men jag bara fortsatte att springa och kolla bakåt och så ramla jag på en kant, för dom hade skottat och ramlar rakt på assfallten (stavning) och slår i knät och alla bara står och kollar och där ligger jag och gråter :') haha oså får man sanna i ansiktet som frågar en massa saker, då börjar man skratta samtidigt som man gråter :'D det går om man heter Johanna! oså tvingar hon mig att ställa mig upp och gå in  i omklädningsrummet ;) så nu äre helt svullet! och typ blått (y' sköönt!
och på bilden håller vi ju på att göra hus modeller, oså gav ulla mig en färg som jag skulle måla på huset med och sa att den va jätte bra! hmm jaa jätte bra förstörde typ bara hela huset! :'@ :( så nästa vecka ska jag tänka över med papper :( 
sen gick jag haltandes till mamma efter skolan. satt där och fick en semla av Ulla (på mammas jobb) gott, men jag känner att det får bli dubbelt med situps oså ikväll :') haha
aa pluggning hare vart tills nu, nu fåre vare så länge, skriver klart renskrivningen av recentionerna imorn :)

aa lite bilder måste man väl bjuda på fårn idag oxå :)


bjussar!! Jag och William :)


skrillor :)

tor powsarN, sanna och jonte ;)

jag och sanna in action ;)

jag och sanniii ;)

tjosantrosan! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0