Rolandz <3 :'))

hejhopp :)
åkte till Camilla imorse och så vänta vi :'D oså hade Camilla kollat att en buss till örebro skulle komma vid 1 så vi gick ut men så kom det ingen XD så vi stod ute och vänta i typ 40 min :') så fick vi gå in igen och ta bussen 14.25. aa iaf vi kom till örebro, bajs kallt!!! aa så gick vi runt lite. leta efter ett par röda chinos (stavning). aa men hitta inga. aa gick iaf runt en hel del.
jag köpte en grön sportbh iaf :) hah sen gick jag och camilla till entré och vänta inne där bara för jag är kung och kan koden :)) aa så åkte hon hem med en buss och jag satt kvar och försökte få tag på malin, sen gick jag och mötte henne vid järntorget oså gick vi till strike och värmde oss, oså kom brur oså gick vi upp och bowla ist för bioN ;/ ;@! ajaa.. jag sög iaf. förlora med typ 170 poäng men men!
sen åkte vi till donkeN, tjockis mat osen hem och lämna malin sen åkte jag coh bror hem och nu hemma :)
ska inte göra nå speciellt nu iaf.. teven eller nått.
pusshej <3

Kommentarer
Postat av: Sanna

Sv; haha aa fan va bra då! =) men det kmr bli jobbigt för er, för jag kmr fan gråta varje lektion när jag måste plugga haha :(

2010-01-06 @ 20:19:08
URL: http://saaannapersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0