rubrik!

jahapp, dagen idag.. vakna upp med ont i halsen ... inte det bästa ! men det gick över under dagen och kommer tbx nu ;/ hatare!
dagen har vart så jäkla seg! ;/ har vart så jäla trött.. är nog delvis för att jag är påväg att bli sjuk.. (y' men men det kmr inte hända! :)
aa dagen har rullat på som vanligt. fick reda på att vi ska åka skridskor imorn på gympan :'D haha så jäla kul med klassen <3 :) kort måste tas ! :)
aa iaf idag när jag kom hem vart det kolla one tree hill :D och sen lägga sig framför kaminen och läsa svenska boken ;o -.- boken skulle va inne idag. har läst typ 50 sidor och har endå typ 4 kapitel kvar! känns som om jag inte kommer nån vart! :o måste iaf läsa ut den ikväll ;/  ska skriva klart svenska recentionen imorn och ska börja ren skriva enegelskan oxå. imorn får fasiken bli plugg dag.. måste plugga matte och göra recentionerna och fysiken ! :o  usch..
idag fick vi oxå våra inloggnings uppgifter till gymnasievalet :) ååh jag blir bara mer och mer stressad :'o vad ska jag gå? tänk om jag ångrar mig? liksom uuscch!! 
men tror iaf att jag ska söka till uppsala, ambulansförare. sen blire väl typ omvårdnad på linde och nå mer på linde och typ sam idrott på virginska ;/ får väl se.. har ju 20 dagar på mig ;s
ajaa ska kila och läsa klart den där nu! :) pusshejdå <3

och GRATTIS TILL HAMPUS SOM FYLLER 17 ÅR IDAG :D <33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0