sista dagen på jullovet!

hallå :)
aa sista dagen på jullovet! :) rätt skönt tkr jag faktiskt, har ju typ inte gjort nånting på lovet ;/ och så saknar man klassen oxå! :)
oså är det snart gymnasieval.. och jag har inte en blekaste aning om vad jag vill gå just nu! ;/ känns bra..
aa idag har jag inte gjort nå särskilt alls.. pluggat lite som jag skulle gjort över lovet men inte gjort! ännu bätte.. skärpning nu asså.. ska fan höja mig nu sista terminen!! ;/
och sista terminen med klassen oxå! jag kmr stört gråta på skolavslutningen! Bättre klass kunde man inte hamna i!! :) <33
aa blir nog bra att komma tbx till skolan igen iag :)
nej men nu blire gå och slå på teven och vänta på att Kendra ska börja ;) jiihoo <3
pusshej <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0