släkten är värst ?

jahapp, inte gjort nå särskilt idag. sov läänge <3 skönt!
aa vid tre åkte jag och mamma och hämta frida och åkte ut mitt i skogen och träffa resten av rosengrenarna :) åt förrätt och mat och efterrätt ;) mellan allt blev det allt möjlilgt, plocka frma ett pingisbord som vi hitta och körde rund pingis ;) hah alla va med :'D morfar som knappt ser nånting va med lite grann! FÖR SÖT! <3 aa i slutet gjorde vi iaf så att vi hade ett pingisrack på varsin sida av bordet ;) gick galant. vart lite stressigt när man typ va tre stycken kvar men men :) haha
aa släkten är värst eller släkten är bäst.. aa jag vet inte vilket ;) hah
imorn blire iaf bowling i typ 3 timmar :) fick reda på lagen idag, så vi ska spela i lag dårå och individuellt ;) jag hamna med bästa morfar iaf <3 :)
ajaa, den som vill ha tag på mig ikväll så finns jag på mobilen iaf  ;)
pusshej <3

trött på att hamna i andra hand hela tiden..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0