trevlig lördag! :D

helu :) fysträning igår morse.. typ as förkyld så jag trodde jag skulle dö. men jag kämpa på som 17asså ;) sen blevdet inte så mkt på dan, bestämde iaf att jag skulle åka till sanna och sova där ;) så drog vi ner på gårn.. inga där så det sög mer än vanligt :) men så kom Basse & Jesper och fråga om vi skulle med till typ striberg så vi hängde på dom, jag åkte med Liam och Sanna åkte med Basse, oså åkte jesper och wille med veberg. men det sög där med så vi åkte tbx till nora och sladda :) hah sen kom jag och sanna tbx till gårn vid typ 22 eller nå :) då gick vi till micke och party och kolla på film oså :)) mys ;) aa sen gick vi hem till sanna så vi va hemma vid 1 då vart det mjölk opch oboy! :D gott<3 så satt vi uppe och prata och somna kanske runt halv 3. jag vakna vid 11- halv 12 runt där.. men ville inte väcka sanna för hon va så söt när hon sov :'D hahah så vid halv 1 vakna hon upp :'D hahah <3 sen idag har vi mest degat! sanna har haft modevisningar för mig ;) hahah sen har vi gjort bakläxan oxå :) duktigt! ;) så biffa vi lite oxå :'D fyfan.. jag kände verkligen träningsvärk i mage och låren idag! :o uschusch! men men det är väl bra att man får träningsvärk iaf.. ny skolvecka nu.. måste göra mina gymnasieval i veckan oxå :) och imorn börjar showen och jag är happy, happy, happy! :D och på onsdag börjar streeten oxå :D gött som fan :D ajaa, nu blir nog göra sig i ordning för sängen.. känner mig helt slut i kroppen.. så jag måste nog sova nu! får inte bli sjuk.. hejdå och godnatt <3


it's love bby ;p <3

Kommentarer
Postat av: Sanna

Haha bästa lördagen! <3

2010-01-25 @ 15:52:31
URL: http://saaannapersson.blogg.se/
Postat av: Sanna

Haha bästa lördagen! <3

2010-01-25 @ 15:52:40
URL: http://saaannapersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0