GRÅT!

nu har jag inte skrivit på länge asså :o eller ett tag iaf! haha men men!
Det som har hänt är typ att jag och Sanna har klarat av två av alla våra grejer vi ska hinna med i sommar!
Picknik och äta med kina pinnar! Åkte upp till kalkbrottet med moppen och la ut oss på en filt där uppe :) myyys!
Visserligen åt vi vattenmelon med kinapinnar haha men men! :D

ja det är typ det som hänt, jag gick upp idag tidigt! 05.50! åkte mot Lanna GK 06.30! jiiihaa!
Jag gick ut och spela tävling klockan 8 imorse, även fast jag hade feber igår, bra gjort tkr jag. Sprang runt på 3 timmar iaf very gutt! Och gick vidare till Regional oxå. Tre tjejer gick vidare och tre va vi :'D hhaha göttmos!
Sen satt jag och Jenny och stekte och vänta på mammorna! och sen vart det hem och sen in och jobba här på kvällen! :)
Fick lite panik när jag kom hem ett tag asså! Trodde jag hade tappat bort pip biljetten! :o sprang runt osm en dåre och leta men tillslut hitta jag den.. vid datorn! typiskt right!!!??
jaja!
satt och läste på Sannas blogg och där hon hade skrivit typ igår om att vi flyttar och om mig och om oss! Tror ni jag satt ocg grät eller :'( blääää <3
nu blire nog sängen asså! :)

slänger in lite bilder oxå <3

bejb<3


hihihi tjockis! :D

aa resten finns på fejsbok!
PUSS & GODNATT <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0