Härlig helg! <3

Jag orkade verkligen inte skriva igår! var helt slut! :o
Det började med att i fredags smsa Tilde innan jag for iväg till jobbet och hörde om vi skulle ta och tälta, och till slut gav jag med mig och jobbade till typ halv 9 sen åkte jag till konsum och mötte Tilde, Felicia & Josefin :) Vi gick in och köpte det vi behövde förutom det vi glömde :'D haha sen åkte jag och Tilde hem till henne och parkerade moppen och jag bytte om och sen gick vi med all packning och mötte Felicia & Josefin. Sen kom Jesper Weberg och hämtade oss och körde oss till hitorpsbadet och vi började sätta upp tält. Sen hade vi glöm engångsgrillen och en kudde i Jespers bil så jag och Tilde tog oss en promenad till han och hämtade det.

Sen gick kvällen undan, satt på stranden och grilla marsmellows och pratade, mysigt <3 Sen kom det folk, folket åkte sen kom det nytt folk och då började det jordnötsringkrig (eller som Josefin sa :'D Lökringar! haha) och springandes runt runt! :D

Sen kom det gamla folket igen! :D Och trevligt hade vi kvällen sluta med att vi fick en kille kvar som fick ett liggunderlag av oss och en filt sen försökte vi sova! Tilde & Josefin inne i tältet och jag & Felicia under himlen med killen som snacka!! Det sluta med att han somna och jag och Felicia tog oss en promenad längs järnvägen och skrattade och pratade och till slut var vi i Nora :D skönt var det och vi var tillbaka en timme senare! Då var väl klockan runt 5 på morgonen då tog vi våra grejer och gick ut och la oss på bryggan och somnade så skönt! Vaknade upp 1.5 timme senare och det vart sömnen den natten! så då vart det solning och badande :) Sen packade vi ihop och for hem till Tilde, degade ute i trädgården med dassboken och sen for jag och jobba 2- 8 :o

Tror ni jag va trött eller!? Kom hem iaf, gick och la mig i sängen och soov <3 Vaknade imorse och åkte iväg till jobbet vid 20 i 8 imorse och kom hem vid 2! Har inte gjort nånting sen dess, skönt!
Nu blir det nog snart duschen och sen film och sen sova för imorn väntar jobb igen! <3

Lite bilder från tältningen!

Jossan skadade mig hela kvällen! <3

<3

Fina brudar!

haha snyggingar! <3

morgon solning! <3

PUSS <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0