Hej det är johanna... klick!

hejsan hoppsan! :)

Jobbat idag, är helt slut. Vet inte varför men det är väl för att det är sjuuukt varmt inne jo Ica :o typ 28-29 grader INNE!! Ja jag skämtar inte, ac:n står på 28 eller 29 grader!! Nästa gång jag jobbar ska jag sänka den, ja tack!
Men men har jobbat mellan 8 och halv 2 :) Vart i mejeriet hela dagen typ. Öppnar upp där och så är det fullt med burar (asså med mejeri&chark varor på) i hela mejeriet! :o man kom ingenstans det var knappt så man kunde öppna dörren ;/ mwn jag fick köra ut några och sen vare bara att sätta i gång! Dagen rullade på rätt bra måste jag säga iaf.

Brummade hem vid 2 tiden där och la mig i köket helt, död! Låg där tills bror kom hem och sen åkte vi till golfbanan, spelade med Sebbe. Jag gav upp vid 7ans tee ;/ jag sköt ner peggskålen! skämigt jaoooo så efter 9an hoppade jag av och dom vandrade vidare. Gick och mötte upp dom vid 15 igen så vart man caddy och markör. En bag på ryggen och en skjutandes framför! ;) Biffjohanna!

Är ledig imorn, så ska ta mig iaf ut och springa :o vet att det är varmt uta helvete men jag måste ;/ Jag måste få bra kondition tills Cultus! Annars kmr jag dö på brandstationen så det kör vi på!
Får se vad som händer resten av dagen :* nu ska jag nog iaf ta och stänga av Nic & The family- Hej det är Nic... Klick och gå coh lägga mig i sängen och sova! :*

PUSS <3


slänger in en sköööning lååt <3 OCH jag ska se dom på PIP! <3 TAGGAA


och en skön klassiker! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0