hejhopp!

tjenixen!
jobbat förmiddag idag, köpte med lite mini gaugetter och brieost hem och det fick bli lunchen! för sen blev det att gå ner och vänta på bussen och hoppa på den och åka till linde :)
Sen kom min broder och hämta mig typ vid buss stationen. och ut till golfbanan. Träna flickorna, sista nästa vecka och sen har jag flyttat när sommaruppehållet är slut :(

men men! imorn blir det oxå jobba förmidda, börjar bli trött på att jobba nu.. så sjuuukt tråkigt och man blir så trött! men men, snart slut! Se det posetift att det är Noradagarna i helgen tsm med bruden min <3 och sen är det inte långt kvar till Putte i Parken :D
jaja!
slänger in några fiskebilder och från träningen <3


fiskarkepsen <3

jätte firren!

myggen och knotten invaderade!!



Ronja, Ellen & Anna-Kajsa

jag och sötaste Ellen <3

PUSS & GODNATT <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0