helg <3

hejsan hoppsan! :)
Jag är trött.. Men det kan väl inte bara vara jag som är det?
Gick iaf upp vid halv 7 imorse för klockan 07.30 skulle jag börja jobba! Det va bara tt gå upp och måla på ett leende på läpparna och åka.
Rätt soft iaf, har haft hand om mejeriet hela dagen. Soft i början men när det kom mjölk och allt då vare inte lika kul längre! :o Saker överallt där inne och allt skulle kollas och prickas av! Klara iaf av det efter fikat och så vart det bara att fylla på.  Tur att lena kom och hjälpte mig :o haha Oså läkte det mjölk överallt kändes det som! typ mjölk överallt ;)

Vart iaf avytt i kassan vid 1 av Robert! Så gick och fronta lite i mejeriet och sen åkte jag hem :p
Gjorde lite mat, eller jag var faktiskt lat och köpte såna här baguetter som man sätter in i ugnen! sånna där klara! :) Mumma!

Suttit här ett tag och planerat kvällen med Sanna och nu är det One tree hill <3
Ska iaf brumma in till Sanna senare och mysa och kolla film:) Låter bra tkr jag! :D

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0