Hem ljuva hem <3

Känns skönt att vara hemma från Västergötland nu asså!
Hade dom liksom inte fått nog av att dom fick spö förra året? Nej dom ville vist förlora iår med ;) Det kirrar vi väl!
haha :) Vi vann iaf med 6½ mot 5½.
Spelade bäst boll igår ( för dom som vet vad det är;) ) jag spelade iaf med Carl och vi delade våran match (y' göttmos!

Idag var det singel matchspel. Förlora min på 17de, eller jag gav henne egentligen vinsten. slog in i skogen oså vidare osen försvann bollen! Men men! vi vann ju iaf ;)
Dagarna har iaf varit chill där nere, igår vart det att kolla på 8 mile, ni vet filmen med Eminem! Så bra :)
Sen soft bara och sova! :)

haha men skönt är det att vara hemma nu iaf!
Får se vad som händer imorn.. nått händer väl iaf :)

Laddar upp lite bilder från dessa dagar!


lägg märke till att jag inte letar! :') inte min boll inte mitt beskymmer :D
på forsbacka med mama och hans iaf!

oh yeah bby ;)

Jenny och jag på Ekarnas GK

bäst! ;)

hah bilden får nog avsluta denna dag!
Tror det blir lite Remember the titans och gråt nuva <3

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0