jobb och slit!

sjuukt trött igår! ;/ somnade till filmen:( Tur att man sett den förut iaf!
Gick och la mig i min mjuka säng och vaknade halv 10 idag av en mygga ;/ varför finns dom egentligen? Helt onödiga!
Degat framför teven, kollade Kenny Begins! :D Åhh jag var verkligen en Kenny starfighter- älskare när jag va liten! Så bra!
Men nu har man precis kommit ut ur duschen och ska dra på mig lite kläder och brumma in och jobba! :)
Skulle egentligen bara jobba 14-18 men jag bytte med johanna så nu ska man jobba till 20.15! Jiihaa.. men men lite extra cash är ju aldrig fel så.
Sen måste jag hem och packa!
Blir nog venern imorn och sen västergötland tisdag-torsdag! :) Love it! <3

men nu ska iaf jag jobba och slita!
PUSS


lite smått old bild sådär! :) Typ från slutet av 7an ;/ jaja fina är jag & sara iaf! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0