Kissies nya låt? bloggplatsen.com?

Haloj :)
min bror skulle väcka mig imorse typ vid 9 för jag ville komma upp tidigare, så jag hinner äta mat innan jag åker till jobbet, men tror ni han gör det eller :/? eh nej såklart inte! jaja, jag komupp rätt tidigt av mig själv iaf så :)

Jajuste!! Alla vet väl typ vem kissie är ( kissies.se ) ja nu har hon gåt toch gjort en låt och det vet väl dom som följer hennes blogg varje dag. Och resultatet ja vad ska jag säga.. Jag tyckte det vart bättre än jag trodde, men låten är lååångt ifrån bra! och jag tror inga kmr ta den som en "sommarhit" precis ;/


här är iaf låten! kolla och tyck till!

och sen det här med att alla byter till bloggplatsen.com ist för blogg.se, why? asså ska man byta eller inte? Jag har två kompisar som bytte till det här nyss och dom verkar redan mkt nöjda så, ja. Men det  f¨år ligga på fundering en stund till tror jag! :)

Nu ska jag fortsätta göra något, hmm haha aa låter bra!
PUSS <3

Kommentarer
Postat av: Sanna

ja byt till bloggplatsen.se !!! du kmr tycka att det är sååååå mkt roligare att blogga då <3

2010-07-08 @ 19:39:58
URL: http://saaannapersson.blogg.se/
Postat av: DENISE

jag tycker både låten och hennes röst suger:)

2010-07-08 @ 19:57:03
URL: http://denisebjrk.blogg.se/
Postat av: Maja

Ingen vidare hit va? Kissie ska nog hålla sig till bloggandet.

2010-07-08 @ 20:33:58
URL: http://mcaria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0