KOM IN PÅ CULTUS :D

aaaaaaaaaaaahhhhh :D
Vakna imorse av att Jonte skicka sms och sa att han kom in på bygg, så då kom johanna upp ur sängen kan jag säga! på med kläder och ner till postlådan och ser ett kuvert där det står gymnasieintagning johanna rosengren uppsala blablabla! :D aaaah vågade inte öppna det men till slut så oså stod det att jag kom in ;p men var redan inställd på att jag kom in eftersom jag kom in på provomgången eller vad man ska säga och jag hade ett antal poäng över intagningspoängen så :D
haha är helt uppe i varv!!! :D Jag blir Uppsala bo i augusti!!! <3<3<3

men sen så kommer man på att man lämnar allt och alla här hemma oxå ;/
men men! nu ska jag plcoka undan lite på rummet och sen brumma iväg till jobbet :)

PUUUUUUUSSSSSSSs från en glaaad Johanna :D <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0