nytt nytt nytt! :D

ja som ni ser så är det lite nytt här och där på den här nedrans bloggen nu :) Satt och ändra lite små grejer, typ färger och sånt! La tillomed in en liten klocka! :D
Och när man endå var i farten så fica man lite ny header oxå! Den duger så länge jaoo.

Aa sitter här nu, sjuukt tråkigt har jag. Mår lite sådär asså.. vakna upp och kunde inte prata, HEMSKT!
Jag är så van vid att gå upp 10 och åka till jobbet nu och börja vid 2 eller 1. Men nej, idag börjar jag 5! jaha.. vad gör man tills dess dådå?
Lyssnar på favoriter på spotify och försöker laga mat och solar lite dådå, ja that's it liksom! Bättre liv har jag inte :)
haha! Jag är så jäla skön ibland asså ;)

SÅÅÅ SJUUKT VARMT UTE!!!:o
men här klagar vi inte men det blir så varmt inne :o jag har liksom altandörren öppen, vanliga dörren öppen, massvis med fönster öppna och en fläkt på fullt inne, och endå är det nästan lika många grader inne som ute!:)
Sverige är det nya paradiset <3

Men nu ska jag skärpa mig coh laga omelett som vanligt! :D
favoriter!

Ni kan oxå få lyssna på mina favoriter! :
PUSS





Kommentarer
Postat av: lina

woho äntligen hittat din blogg med :D

2010-07-22 @ 23:40:33
URL: http://knasfras.blogg.se/
Postat av: johanna

haha ja :D

2010-07-23 @ 00:07:02
URL: http://jjjohannarosengren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0