PUTTE I PARKEN!

hejsan hoppsan!
är i karlskoga asså, åkte till campingen igår och gummistövlarna flög på direkt!:) spöregna hela tiden och jag och sanna fick GÅ i regnet till festivalområdet från campingen för att hämta våra band för annars kom vi inte in på campingen ;/ typsikt. så där gick vi dyngsura om kläderna! och inte fick vi upp tältet sen, nej nej! Så snälla hans kom och hämtade våra grejer och vi drog ner mot "parken" kolla på the sounds och teddybears :) Rätt najs! varmt vart det men skönt att det regna faktiskt ;/
åkte hem sen till Sadelvägen och sov inne :) Skönt det. Men idag har det vart uppehål så vi ska åka och sätta upp vårat tält med förhoppningsvis hjälp av mattias och kanske några fler :) Jag och sanna ska nog ha ett Camp Mupp :D VÄLKOMNA!

haha har vart ute och ätit mat/frukost på golfbanan med mamma,hans,sanna, mattias och fredrik här för en stund sen :)
Men nu ska jag packa om väskan och låta Sanna skriva lite oxå! :*

Fresten... min mobil gick sönder igår när jag och sanna hämta banden.. Jävla regn asså! men men
PUSS <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0