SEMESTERGOLF!

förlåt förlåt förlåt för att man inte skriver! men vafan.. det är typ endå inte många som läser så tror inte det är nån som sitter där hemma och skär sig bara för johanna inte skriver på sin blogg liksom ;) hah
Men anledningen är iaf att Semestergolf-veckan har börjat och spelar hela dagarna så har inte tid eller ork!
Det började i lördags med Scramble, då jag spela med Janne Åkerstedt, nån annan? och Elias :) Mkt trevligt blöev inte pris där men men! Igår vard et singel, gick väl inte heller så värst kom typ 9 av 40 kanske ?
Idag har jag iaf spelat par med Helena, vi spelar alltid par på den här tävlingen ( Trippeln ) Och förra året kom vi 3a men iår har vi blivit bättre så en andra plats kammade vi hem allt :)
Så en natt i ett dubbelrum på Linde Stadshotell blev det!

Imorn är det iaf singel tävling och Johanna ska vinna! :D iaf komma på prispallen! Men bara jag vinner över Elias är jag nöjd :) hah

aa är iaf sjuukt trött nu så ska sova, går ut 10.40 imorn så!

och snart är det PIP oxå :D På torsdag då jävlar! :D TAGGA!!!

men sovgott alla! :*
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0